مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 01:052023-10-11اقتصادي

امضای تفاهم نامه ای بین فولاد مبارکه و پارک علم وفناوری دانشگاه سمنان


به منظور کمک به ایجاد و توسعه کسب وکارهای فناورانه از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، سرمایه گذاری و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی تفاهم نامه ای بین شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و پارک .

- ایسنا/سمنان به منظور کمک به ایجاد و توسعه کسب وکارهای فناورانه از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، سرمایه گذاری و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی تفاهم نامه ای بین شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان منعقد شد .

این تفاهم نامه 19 مهرماه در حاشیه چهارمین همایش سرمایه گذاری فولادی شود به امضای یحیی پالیزدار مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه و داود مداح رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رسید .

در آیین امضای این تفاهم نامه دکتر سیف الله سعدالدین رییس دانشگاه سمنان، مسئولان استانی ، شرکتهای فناور و دانش بنیان نیز حضور داشتند کمک به توسعه و تقویت زیست بوم فناوری و توانمندسازی تیم ها واحدهای فناور و شرکت ها و استارتاپ های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ، استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی و کسب وکار طرفین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه ای بین فولاد مبارکه و پارک علم وفناوری دانشگاه سمنان

امضای تفاهم نامه ای بین فولاد مبارکه و پارک علم وفناوری دانشگاه سمنان